:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Monday, December 12, 2005

+ anugerah carta nasyid IKIM & EABEX'05 +



tak habis penat dengan EABEX’05 (East Asia Business Exhibition) di KL Convention Centre sempena ASEAN SUMMIT 11.. malam nya ke Dewan MBSA pula tuk Carta Nasyid IKIM 05 pula
erm…satu hari yg penuh dengan orang ramai dari siang ke malam..di EABEX aku sempat melawat seluruh Negara ASEAN yg seronoknya aku ke Korea, di sana aku disambut dgn 2 gadis Korea dan seorang gadis Melayu yg memakai pakaian tradisi Korea..ishk aku lupa plak namanya..tapi ble imagine la kan baju depa yg gaun kembang tu..ahaks…teruknya aku…time duty ble plak gi temuramah bebudak Korea tu..rupanya..sorang Malay gurl tu penah la buat twin program kat Korea University padahal dia budak UITM jer..then aku pun rayau ke Australia dan akhirnya aku pulang semula ke Malaysia dengan melintasi Cambodia, Indonesia, Jepun, India dan Brunei..hehe sume tu aku lalu je booth exhibition..

lenguh kaki aku tunggu Pak Lah dari jam 10 pagi ke 5 petang..tapi aku tak boleh lupa kali ni dgn silly mistake yg x penah aku buat kat mana-mana seminar dan exhibition dgn berkata pada Pak Lah “eh camana aku ble ada kat sini ni” lalu Pak Lah menoleh kpd aku yg tersepit di kirinya dlm seisi melawat booth..(padahal ni bukan la 1st time aku jupa Pak Lah…waa..teruknya) malu..malu besar bila director n Dato’ tengok je kat aku..lalu aku terus berlari keluar dari Hall 5 KLCC tuk pulang..haha..mmg dah patut balik pun sebenarnya..duty aku dab is tuk aritu

sebaik solat Maghrib maka bermulalah pula perjalanan aku ke MBSA..kat mana?dah tentu kat Shah Alam..utk Anugerah Carta Nasyid IKIM, sesampai je kat sana..orang dah mula ramai tapi masih gak sibuk nak try masuk dlm dewan..walaupun muka aku dah cukup ‘seposen’ tuk turun semula ke dataran tgk skrin besar then datang la sorang encik ni
“adik nak masuk ke?” aku diam je x angguk x geleng
“ada pas ke?” dia tya lagi..dah tentu kali ni kene geleng sbb mmg x de pas hehe




lalu En Ridwan itu telah menghulurkan pas lalu disuruh naik ke tingkat 5..

Alhamdulillah…aku…speechless *eceh..

Maka..duduklah aku di dlm dewan itu menyaksikan Alarme, InTeam, Mestica, Dehearty, Ideal, UNIC, Hijjaz, Mirwana and Rabbani berentap serta 2 kump jemputan Brothers and Nowseeheart wit Haddad Alwi special interference.

Kali ni..Mirwana bolot hampir semua award and there are the winner that nite, 2nd goes to Rabbani n Yassin and 3rd to UNIC…

Lucu betul bila UNIC dgn penampilan padang pasir mereka dan si Aladin tu tercabut kasut and topinya..haru sungguh satu dewan dok menggelakkan..erm..kasihan Dehearty bila lari tune hingga rosak terus lagu Dihati depa…sian Hisham..hang nangis ka..?emosi sungguh dia mlm tu..Rabbani mmg mantap dgn Yalla Beena tapi Mirwana rampas sumenyer bila lagu Hikmah Kembara di bawa dgn baik..lagipun lagu tu mmg plg lama dlm carta..

Apa lagi aku nak komen..?erm..tahun ni company aku ni still lagi jadi penaja anugerah carta nasyid tu…maklum la Tan Sri chairman to both IKIM and my company..tapi..bila aku minta pas masuk free satu pun x dapat…huh…

2 Comments:

At December 12, 2005 3:50 PM , Anonymous Anonymous said...

Wargh takpernah tahu pon ader Anugerah² nih! :O

 
At December 12, 2005 4:46 PM , Anonymous Anonymous said...

x pe bah nanti akak paste kat sini pas percuma yg akak dapat tu..taun depan akak ajak abah la pegi ek..:D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home