:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Monday, November 28, 2005

+ parcel from manjung - 22 Nov 2005+

hehe..actually parcel kat bawah ni aku dapat ari Selasa yg lepas..jauh parcel ni transit..asalnya dari mana Nian?ahaa..dlm parcel ni ada jubah waner itam..Nian yg belikan before dia balik Malaysia masa nak Raya dulu..tapi baru Selasa lepas parcel ni sampai..



haha saspen jer..


ari yg sama (ari Selasa tu)aku ada jamuan Raya kat Crown princess..alah x de apa yg menarik melainkan aku makan kue teow masa jamuan tu..huhu..silap menu..padahal aku yg malas nak cari makanan jejauh..



dah la lewat sampai..sekali satu lif pulak dgn si Zahid yg buat performance..berbaju merah la dia..hehe aku suka lagu Zahid yg satu ni..tajuknya 'kau teristimewa' kot..
pastu..akupun balik la ke rumah dlm hujan yg agak lebat..nothing much..

3 Comments:

At November 29, 2005 11:08 AM , Anonymous Anonymous said...

heheh kak..sowi la perenyuk je parcel tu..hihihi dasar orang lelaki..nanti dah siap renovate jubah tu try la tangkap gambar tu pulak ek..

terima kasih dan maafs atas segala galanya...

 
At November 29, 2005 7:06 PM , Anonymous Anonymous said...

huu... bleh ar pinjam ek jubah tu...

:P

just kidding.. :)

 
At December 02, 2005 4:26 PM , Anonymous Anonymous said...

ina nk pinjam..?boleh...boleh..

nian..nanti la akak posing dgn jubah tu ek :D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home