:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Friday, November 18, 2005

+ gambar raya +

attention...image kat bawah ni sekadar hiasan tau x de kene mengena ngan yg idup ataupun yg da mati tau..




suma agak teruja dengan my kezen nyer foto pages punye la manyak pic raya dia sumbat sinih...aaa...dlm pic raya dlm posting before aku kat bawah tu dia la yg pakai tudung puteh baju biru...aa dia la yOn..yOn bahiyah budat UM..kete kancil biru..apa lagi ek.. tu je la..ni fotopages nye


http://lurvesorimachi.fotopages.com

kat link sbelah pun ada..

4 Comments:

At November 21, 2005 8:52 PM , Anonymous Anonymous said...

woi lu ala salah eja woo, itu right speeling untuk budat ialah budak
you sula tukar k sama t maaa

 
At November 21, 2005 8:53 PM , Anonymous Anonymous said...

alamak aku pulak salah eja eheehee
bukan speeling ,spelling

benci laa , aku nak suruh ko buat correction, tapi aku plak salah eja

ok laaa tata sara adilah

 
At November 21, 2005 9:01 PM , Anonymous Anonymous said...

ke kau saja eja budak jadi budat ??
takpe abaikan je, hehe

 
At November 22, 2005 3:19 PM , Anonymous Anonymous said...

laa..yOn ..

aku saje je la..
aa..tengok ko plak yg da salah eja..aaa...tu la..

semoga ko sihat sejahtera yon..
apa blog frenster mu?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home