:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Thursday, November 10, 2005

+ calculating the face expression +

sometimes it takes time to me to think why i should be in a bad mood...then i smile..then i cry..then i smile back and should i moody again??
penat plak...asek beremosi..itu la dia manusia..hamba lagi..tapi mmg pelupa..




segala yg Allah tentukan aku tahu..semuanya atas hasil usaha aku juga..jatuh bangun aku semuanya atas pasak dan tunjang aku pasang sendiri..andai x kukuh dan x dalam pasak yg aku pasangkan maka goyahlah ia.. .


tapi aku pikir bukan aku sorang aje dlm situasi nih...semuapun begitu juga..kadang bila pikir kita ni susah..ada lagi org yg lebih susah dari kita..tipis sungguh sifat syukur dlm diri kita sekarang nih...ntah la..akhir zaman..segalanya yg dah x terungkap..


teringat pesanan seorang teman..
"kita merancang,Allah jua merancang..sebaik-baik perancangan adalah perancangan Allah"
*terima kasih kerana mengingatkan saya ttg maksud ayat nih..

kadang kita merancang tapi usaha kita tak kukuh maka goyah lah hasilnya..perlu lebih kita berusaha tetapi jangan pula kita lupa segalanya adalah atas taqdir NYA jua..

waAllahu'alam..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home