:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Wednesday, October 19, 2005

+ thank you +

argh..indahnya hidup..boleh just kata..yes and no..ye - tak..semudah seminit dua..bila kata no..hilanglah segalanya..

aku menganiaya perasaan orang ker...?atau aku yg teraniya..?
xpe la ALLAH lebih mengetahui..andai aku di pihak yg benar dan teraniaya..hanya doa yg aku pohon agar diberi petunjuk..andai aku yg menganiaya..maaf sudah aku pohonkan..(ishk da la bulan poser..doa org teraniya ni makbul tak gitu?)
tapi aku masih lagi rasa aku berada di pihak yg benar..nyesal..?tak la..kalau aku yg salah sorry a lots..tapi nih aku pula yg disalahkan semula..terima kasih..

bla..bla...bla...............bla....bla..bebel..bebel.......................................

..................................bla..............................................................

bebel...bla...................bla............bla........bebel.................................



mudahkan..?semudah apa yg difikirkan..ni la gayanya bercakap dengan org yg sombong..tak nak mengaku kesalahan sendiri..kalau dibiarkan ajer..?patut ker..? gigit..


*img thanks nataliedee.com

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home