:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Sunday, October 16, 2005

+ uncle fever..visit me +

argh..serik..serik..aritu..cousin infection datang melawat perut aku bersama mr gastric..(effa!cam ayat awak lak)now..uncle fever plak come to visit me..



pelik..tapi mungkin la ada kaitan dengan entry sebelum nih..aku sibuk minta pertolongan..tapi sampai demam plak aku minta pertolongan tu ek..tapi mungkin juga..aku terlalu sabar sampai lupa nak lepaskan apa yg sepatutnya aku lepaskan..

alhamdulillah..Allah Maha Adil..aku terima semua.. ni la kafarah bulan poser aku..

yg penting aku tak susahkan org lain...aku sendiri pelik..Allah berikan aku kekuatan dalm keadaan separa sedar tuk balik ke Seremban memandu sendiri dgn keadaan mata yg berair-air..selsema dan batuk memanjang..syukur la aku sampai jua ke pangkuan ma n pa..sampai umah aku terus tetido dengan tudung di kepala..mmg dah x larat sgt..sampai ma kejutkan tuk solat zuhur di akhir waktu..baru la aku agak sedar.. alhamdulillah aku still berpuasa..




ok...i'm getting better now..and start working and playing as ussual..hehe


*img thanks nataliedee.com

4 Comments:

At October 16, 2005 2:43 PM , Anonymous Anonymous said...

kak.. semoga cepat sembuh. nanti monday kita jumpa. rindu kat semua :)

 
At October 17, 2005 2:30 AM , Anonymous Anonymous said...

Ala...ciannyer demam erk...semoga cepat sembuh dan dapat menjalani ibadah puasa dengan tabah...makan ubat yer :p

p/s: Cutenyer character² ituhh!!! Abah ske! Abah ske! :D

 
At October 17, 2005 11:27 AM , Anonymous Anonymous said...

to abah n zam..

mekasih..alhamdulillah da sihat..cuma ada la grandfather batuk-batuk sket nih..

merasa la demam di bulan poser..nikmatnya..huhu

*abah suke ek..??akak lagi suka..hehe

 
At October 17, 2005 9:37 PM , Anonymous Anonymous said...

Assalamu'alaikum...

hope awk cepat sembuh.... :)





::dynamic xeroz::

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home