:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Thursday, September 29, 2005

+ Dr Unvar - Al Ftihah +

AL FATIHAH..

Belum pun reda aku dengan keletihan semalam..aku dikejutkan pula dengan berita pulangnya lecturer aku semester ini ke Rahmatullah..

Air mata aku meleleh lagi..
Dr Unvar Rahman..baru je last Saturday aku visit dia di PUSRAWI..memang waktu tu dia dah tak sedarkan diri tapi syukurlah dengan “desakan” yg membuatkan aku melawat Dr Unvar selepas pulang dari jogging Sabtu lepas (thanks so much) tak aku sangka ianya kali terakhir aku melihat jasad pensyarahku itu..hanya berbual tak sampai 5 minit bersama isterinya kami turun semula tuk pulang ke rumah..kata isterinya denggi..tak apalah..waktu tu aku hanya berdoa dalam sebak melihat Dr Unvar yg susah tuk bernafas..

Apakan daya..semalam jam 1.25 ptg di kembali kepada NYA..markah mid-term aku pun aku tak dapat lagi..sedihnya..next week dan nak final..Ya Allah Maha Suci..maha Besar..aku terima segala dugaan yg kau berikan pada ku ini..

walaupun hanya sempat 8 minggu daripada 12 minggu bersama ilmu yg Dr Unvar curahkan..akan aku sematkan InsyaAllah..aku akan lebih berusaha pada semester ini..Al Fatihah

*Hiba bila melihat wajah nya di muka utama Utusan Malaysia pagi ni..

4 Comments:

At September 29, 2005 12:58 PM , Anonymous Anonymous said...

bila baca topik nih..terasa nak m'alir juga manik2 yg ditahan selama ni..mujur masih b'tahan..mungkin kerana dek kerasnya hati..

buat shbtku..
b'sabarlah sara.setiap perkara ada hikmahNya..bukan selalu Allah nak duga kita...cekalkan hati utk m'mdg & b'jln ke dpn..InsyaAllah..ada sakinah di penghujungnya..:)

 
At September 29, 2005 2:14 PM , Anonymous Anonymous said...

jazakallah..

 
At September 29, 2005 5:37 PM , Anonymous Anonymous said...

Sabar erk.. takziah dari abah kepada anak2 didiknya..

 
At September 29, 2005 5:38 PM , Anonymous Anonymous said...

p/s: bley tuka button abah? thanx

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home