:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Thursday, September 15, 2005

+ aku tanpa cinta MU +

Aku Tanpa Cinta-Mu

Izzat:
Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku

Faizal:
Mengapa cintaMu tak pernah hadir
Subur dalam jiwaku
Agarku tetap bahagia
Tanpa cintaku tetaplah Kau di sana
Aku tanpa cintaMu
Bagai layang-layang terputus talinya

JayJay:
Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku

C/O: Masihkah ada sekelumit belas
Mengemis kasihMu Tuhan
Untukku berpaut dan bersandar
Aku di sini kan tetap terus mencuba
Untuk beroleh cintaMu
Walau ranjaunya menusuk pedih




Lagu: Mujahid Abdul Wahab
Lirik: Mujahid Abdul Wahab

*zam..pueh hati..??



5 Comments:

At September 16, 2005 1:01 PM , Anonymous Anonymous said...

bukan setakat zam je..den pun suka bebeno lagu ni..buat kureksi diri..
dlm mencari cintaNya.

 
At September 16, 2005 1:07 PM , Anonymous Anonymous said...

erm...

maka lagu ini di tujukan buat semua..semua..semu..
moga jumpa cinta NYA yg Agung itu..

 
At September 17, 2005 3:24 PM , Anonymous Anonymous said...

heheeh thanx my dear akak
memang best lagu nih
dan makin best biler akak masukkan kat sini :)

http://www.mypolycampus.net/WP
-ZAM-

 
At September 18, 2005 2:44 PM , Anonymous Anonymous said...

syukran sara..terharu den..

 
At September 20, 2005 3:41 PM , Anonymous Anonymous said...

huhu..apsal sumer pakat terharu...huhu..aku pun terharu la..dah nak Ramadhan ni...tak sabar lak rasa ^8^

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home