:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Wednesday, September 07, 2005

14 at Nelayan Titiwangsa

this entry is just to saya thanks to my beloved friends..so korang enjoy la tengok muka korang sendiri yer..

aini - naem - nani

nani - wawa



che rod - cha - ita

musykil..muka remix, mila and lolond x der..yana jgn sedey ye nt hang mai la sini yer..alaa..malam tu pun ita je yg makan c fud lebeh..hehe..ita jgn mara aku tipu jer..in becoming besday nani and naem plak..alahai..naem dah umo 25 pun takut nak bawa kete oto..siap soh aku ajar plak..huhu sabo je la..ko tekan je pedal minyak masuk la D aku gerenti dari tambak johor sampai bukit kayu hitam ko akan selamat insyaAllah..che rod..hang ni kejap ada kejap ilang aku pun x tau la..aini..awak ok ke masuk maktab semula??all the best..to all my friends..

persahabatan..aku
sayangkan segala persahabatan yg aku ada..tak sanggup rasanya dalam usia ini aku
memutuskan mana-mana persahabatan yg aku ada kerana jelas itulah kelemahan yg
aku ada..aku minta tangan aku dipimpin ke jalan yang benar tapi aku pula yg
perlu memimpin..di saat aku memimpin..baru aku sedari pimpinan sahabat ku itu
ada kelebihan nya..itulah erti persahabatan..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home