:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Tuesday, September 06, 2005

+ come back

come back..

nice vocation..Alahamdulillah..kembara yg meringankan..syukur pada NYA
cuma banyak pula yg belum "merdeka" dalam diri aku ni..tak apalah..aku redha..segalanya mendebarkan..kadang rasa membebankan..mujur Allah masih beri kekuatan..dipagari sahabat-sahabat yg sentiasa tak ingin melihat aku dalam kesamaran..

kadang aku rasa ingin berlari..jauh..tapi tak mungkin kerana Bumi ini milik DIA..tak ada yg lebih berkuasa melainkan DIA..cuma aku boleh berusaha..menjauhkan diri dari segala prasangka..
kadang aku terfikir juga..sejauh mana orang lain berprasangka terhadap aku sedangkan mereka tak tahu apa yg sebenarnya berlaku pada diri aku..dan perlukah aku berprasangka pada mereka..
HUSNU ZAN..bersangka baiklah terhadap Tuhan mu nescaya dia akan memberi yg lebih baik buat mu..

waAllahu a'lam..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home