:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Saturday, August 13, 2005

::tenggelam dlm jerebu::

lama aku jenjalan dari satu blog ke satu blog dalam keadaan hati yg berjerebu..
tetiba aku stop kat du cent's..aku tgk pasal jerebu..jerebu yang Malaysia sifatkan puncanya adalah Indon...mungkin juga aku rasa begitu...jerebu di hati sendiri tapi hasil org lain..hehe..tapi patut ke aku juga sifatkan jerebu ini puncanya dari pihak lain..?

apa yang pasti...aku sesak nafas bila keadaan jerebu di KL teruk...tak selesa tuk aku pergi kemana-mana..rasa nak lari je dari KL..jauh sangat..even jauh dari kampung sendiri..kerana..aku rasa di situ pun belum aman..masaih berjerebu..

begitulah aku...mencari amannya dunia yg Allah beri asalnya cukup aman dan damai..tapi perosaknya..adalah penghuninya sendiri..

ni sumer pic and news dari Mr Smith's..
http://www.mycen.com.my/duasen/100805_wtf.html

6 Comments:

At August 15, 2005 8:40 AM , Anonymous Anonymous said...

kwang2 jerebu dah tak ada... maknanya kene keje.. :D

 
At August 15, 2005 9:22 AM , Anonymous Anonymous said...

yer..jgn lak "ponteng" jer..huhu

 
At August 15, 2005 10:05 AM , Anonymous Anonymous said...

"ponteng" :D syhhhh.. diam2 jgn bg tau sape2.. :D

 
At August 15, 2005 10:06 AM , Anonymous Anonymous said...

haha..akhirnya..tau gak..saper yg 'ponteng' tu..hehhehe

 
At August 15, 2005 10:39 AM , Anonymous Anonymous said...

heheheh baru nak tahu ke?...
tapi akak rasalah kan.. jerebu nih agakny tgh main2 dgn kita tak?.. kejap ada kejap tak ada.. nanti ada balik.. tengoklah... kalau dia boleh main2 dgn kita.. so nak tanyalah.. kita bleh main2 dgn jerebu tak?.. main bola ke.. futsal ke.. eh sebut pasal futsal.. hari sabtu tengok gol & gincu... jgn jeles.. dgn siapa yerk?.. siapa lagi :D

 
At August 20, 2005 7:48 PM , Blogger azlina zabha said...

kuhilang dalam jerebu~

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home