:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Monday, August 01, 2005

k A n T o i

salam to all..

cepatnyer masa berlalu..macam tak cayer jer..1 August 2004 aku telah di sahkan sebagai seorang "executive market intelligence, oils & fats division" sekarang..setahun dah berlalu..and aku ada setahun lagi..selayaknya aku menyambut hari ini sebagai setahun aku confirmed..?ahaks..tak payah la..banyak lagi bende lain aku nak buat..aku rasa laa..

Sabtu lepas aku terkantoi..uwaa..sebok nak update laptop..last-last..aku jugak yg kene balik..BLOG...??ada orang terkejut baca blog aku..??huu...aku pulak yang terkulat-kulat..serba salah..err..salah ke aku..?tak salah rasanya..tapi inilah..Allah memang dah letakkan hikmah nyer..aturan NYA..x sapa ble halang..aku redha..mungkin ada lagi hikmahnya..yg aku tak nampak..

*awak..maaf..segalanya dah tak ada lagi yang terpendam..you got it..terpulang macamana awak nak menilainya

pulang dari mengambil laptop aku telah tercium bumper belakang wira putih sorang mamat Cina..alamak..huhu..tapi yg jelas keter dia x de apa..kete aku pun..biser jer aku tengok..aku wat dek je ler..jalan dah la sesak..haha..dia pulak sebok nak stop ke tepi..aku..wat dunno jer..aku jalan terus..wat-wat x bersalah..huu...teruknya aku..tapi apa yg pasti kalau dia stop kan keter dia kat Tambak Johor ataupun Padang Besar ataupun Bukit Kayu Hitam..keter dia tetap gitu..coz aku cium sket jer..

*kepada Mamat Cina keter wira putih..walaupun dia tak baca blog aku nih..aku minta maaf la jugak yer..

hehe ^0^

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home