:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Tuesday, July 12, 2005

..

di saat ini
aku rasakan..kekuatan yg hadir hanya untuk aku berlari
berlari jauh..
ingin berselindung di sebalik bayang aku sendiri
sedangkan aku ingin lari jauh dari bayangan itu

di mana kekuatan lain
kekuatan yang aku perlukan tuk berpaut..
kekuatan yang aku perlukan tuk aku cari kukuhnya tapak itu..
indahnya lindungan itu

tak sampai rasanya..
andai kekuatan yang ada itu hanya tuk sesuatu yang aku sendiri tahu jawapannya..

aku benci bayangan aku..
terlalu kusut pada nalurinya..
tapi bayangan itu juga yang menzahirkan segenap kekuatan..

lama aku menunggu..
jawapannya..
kini..
seakan berlari jua..

*lost in my own bright

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home