:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Friday, June 24, 2005

.: A F and Solat Jumaat

Petang tadi..dek mengantuk yang teramat sewaktu memandu dari Seremban pulang ke rumah..aku tukar tune radio ke ‘X Fresh’ walaupun lagu-lagu kat sini urban and DJ nya adalah bebudak AF 1 dulu tapi sekali sekala aku dengar gak la channel ni..

Kalau tak silap aku time waktu tu 5 lebih..DJ nya si Burn grad AF1..topik yang dibuka pada petang ni berkenaan si Mawi AF3.. ‘mengapa agaknya anda suka pada Mawi?’ aarr..lebih kurang gitu la topik masa tu..then tunggu caller on air..

Burn : ok dik..mengapa adik suka si Mawi dan setakat ni undian Mawi adalah yang tertinggi

Adik : erm..saya suka Mawi sebab dia cute..dan beriman

Burn : hahahah…beriman..erm agaknya adik rasa dia pegi solat Jumaat tak tghr tadi..? ok dik tima kasih sebab memanggil kami..ok para pendengar kat luar sana..ada sesapa ternampak Mawi tghr tadi pegi solat Jumaat kat masjid memana..sila call saya ok..

Erm..agaknya la kan..apa yang anda semua akan pikirkan daripada perbualan si Burn dan pemanggil tu..sah la Burn tau..budak AF tu solat atau tak coz dia sendiri ada pengalaman dok kat AF walaupun tak sampai 3 bulan..tapi dia tau la kan..

So..peminat Mawi…?caner..?

Aku..? aku tengok jerk..



3 Comments:

At July 09, 2005 12:07 PM , Blogger Asma said...

rimas gk sy ni ngan isu mawi ni..mmg dia x-qari..tp nape nk mengagungkn dia..dh terjebak ngan AF tu xleh nk kata pe la..huhu..huh!! sampai dlm IKIM pun ada isu mawi gk.. :p

 
At July 11, 2005 4:37 PM , Blogger abdiLLah said...

erm..itu ler...x tau la nak jadi apa...

 
At August 10, 2005 10:19 PM , Anonymous Anonymous said...

kalu tak silap nih ttg hr tuh mawi ada masuk surat khabar menunaikan solat jumaat.. pasal tu la.. :D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home