:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Tuesday, June 07, 2005

.::i'M bACk..

alhamdulillah...segala puji buat MU..
hampir 2 minggu tak update blog aku ni..sori semua..masa yg ada tak mengizinkan untuk aku meluangkannya di sini..alhamdulillah..hampir selesai segalanya..final exam pun dah berlalu..bermakna dah habis 1 semester aku dalam MBA Batch 20 IIUM.. tinggal tunggu result je lagi..
banyak penglaman baru yg aku dapat..walaupun adakalanya aku agak terlepas peluang apabila terlalu 'membisu' dalam kelas,rugi tak berkongsi pengalaman dan ilmu dengan yg lain..anyway..hope segala usaha aku akan ada ganjarannya..dan moga ALLAH berikan lebih kesedaran buatku..

minggu lepas jugak..aku dapat first assignment untuk projek Middle East-Timur Tengah..kene entertain pak arab and mak arab nih..nak buat camana..aku je yg still boleh berbahasa arab kat department nih..so tepaksalah..
masya Allah..org Arab ni cukup leceh kalau bab masa..memang tak pernahnya nak menepati masa..aku pun heran..camana la diaorang ni lebih teruk dari janji melayu..dalam jadual temujanji pukul 10 tapi lagi 5 minit pukul 11 baru datang..padahal pukul 9.30 aku dah call ingatkan pasal meeting tu..Ya Allah..memang aku sabar je dlm 2 hari tue..boleh dikatakan semua janji yg dibuat..satupun tak pernah tepat..mujurla aku belajar international business..tau culture orang arab nih..tapi..apa boleh buat ni first experience aku..next time..erm..tau la aku apa nak buat..

hehe..entah la..tapi tu la pengalaman..



bila balik kampung pulak..rumah penuh kotak..hehe..baru aku ingat mama kene pindah before 1 Julai..Ya Allah..teruknya aku..lepak jer..tapi tak leh ler salahkan aku..aku kan exam..hehehe..yg jadi mangsa tuk kosongkan rumah tentu ler 2 org adik aku tu..erm..tak sabar nak pindah rumah baru..hehe

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home