:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Tuesday, May 10, 2005

.::pagi yang tak bermotivasi

..bangun seawal pagi..sujud pada keEsaanNYA..buka buku accounting kejap..tunggu Subuh..bersolat dan ku alun surah Al Waqiah sesudahnya..bersiap kemudian terus ke pejabat..seawal 7 am aku melangkah keluar dari tumah..kunci kereta ku capai..setelah memanaskan injinnya..aku termenung sebentar..MALAS..MALAS..malas nak pegi keje..semuanya pasal semalam..aku nak cuti..nak cuti..dah lama tak cuti..aku dah penat..aku perlukan rehat..5 hari dlm seminggu aku di pejabat..tambah 2 hari lagi aku ke kelas..aku nak cuti :( tapi..tak dpt keizinan bos!!apa nih..cuti aku byk lagi..!!dah tu aku kene delay training pulak..
rasa sedih..akhirnya aku mematikan injin dan keluar dari kereta..aku berjalan ke stesen LRT dgn hati yg berat..malas..tak bersemangat..sampai tak larat nak drive kete..PAPA!!akhirnya aku menghubungi papa..mana tau papa simpati kat aku :p dia ada kat KL ni ada meeting..boleh dia datang bawakan permintaan aku yg biasanya akan merepek-repek...seperti pizza..hehe..
tapi..tak jugak..papa kata gini jer "keje memang la camtu" itu je ayat motivasi dari bapa aku sendiri tuk pagi ni..huhu..aku nangis..dah tak tahan dah..

any way..this qoute could be better..

"BE BALANCE IN DOING WHAT YOU LOVE TO AND WHAT YOU NEED TO..IT WILL LEAD TO SUCCESS"

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home