:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Sunday, May 22, 2005

.::Ujian Accounting & Ujian Tayar Pancit


Cepat..cepat..lagi 20 minit kelas akan bermula..sebelum melangkah keluar dari rumah..Yati housemates ku menghulurkan bekas sandwich telur khas bekalan tuk aku hari ni..memandangkan kelas hari ini akan berterusan dari pukul 9 pagi ke 1.30 petang maka ada le bekalan tuk aku..

“thanks..”, aku terus mencapai bekalan dan beg lalu melangkah keluar..tatkala melangkah..pelik aku tengok tayar depan belah kanan keter aku…asal nampak kempis ek??ke sebab penglihatan aku yg kurang seimbang..alamak..pancit ke???alahai..aku meluru ke parking kereta…aku toleh ke pintu rumah Yati hanya memerhati dari jauh..waaa…air mata aku turun dulu..tayar kete pancit pulak…dah la lambat..ada test pulak…aduhai..Nani dan Jihan pun takde kat rumah kalau tak boleh pinjam keter depa..
waaa…aku terus call papa..haha..papa lagi..tayar kete pancit pun papa yg kene..
“laa..biarkan la keter tu..pegi la naik cab”,papa mungkin rasa nak gelak pasal aku panic sangat…tapi papa buat-buat serius..mana tak panic..dah la lambat..ada test pulak..sumer yg menjejaskan..
tak fikir panjang lagi..mmg sebelum tu tak fikir panjang pun..hehe..dalam cab sempat pula aku buka buku lagi..tapi masa tu mata dah merah..and thanks to Yati..sempat dia SMS aku soh aku sabar..Alhamdulillah..walaupun aku lewat 8 minit..tapi kelas belum bermula..Cumanya..aku agak terkilan..buat test accounting tak balance pula balance sheet nya..mungkin sebab..fikiran aku tak balance time tu :p

itulah ujian aku yg bertimpa dlm satu masa..satu ujian yg tak diberitahu yg satu lagi..memang dah diberitahu..
*anyway..thanks to the whole block members coz concern pasal aku..and my car..hehe lawak jer -kete pancit 2 hari terbiar kat parking before papa datang tukarkan tayar :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home