:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Tuesday, June 28, 2005

.:nak jadi rerama:.



best ker jadi rerama?
bebas terbang sana sini..kadang kala rerama ni pun stuck jugak kat halangan yg ia sendiri tak pasti dan tak duga..ada gak rerama yang kene tangkap kene 'awet' lagi..kesian..simpan kat frame..

aku sendiri rasa tak pasti..
sebenarnya arinih..result kuar tapi aku rasa takut sangat if pointer tak sampai 3..erm nanti kene repeat..if tak nak repeat pun..kene mati-matian la sem depannya pulun 4 flat..
apa yg aku bimbang kan sangat paper accounting..dah la mid term pun tak lepas..

tak tahu la nak kata apa lagi..tapi yang pasti..
kalau kene repeatpun..
aku akan repeat jugak..
aku tak kan berputus asa..

insyaAllah

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home