:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Friday, July 01, 2005

.:H a i k u



sakura..ni bunga sakura kat Jepun..erm arinih..aku leisure sangat kat opis tapi otak sengsara..my bos..dah confirm kene transfer..aku..tinggal la aku sorang manage unit nih..aku redha..mungkin ada hikmahnya..sebenarnya aku sempat buat Haiku Melayu kat blog si Nian..eh silap Komuniti Waseelah si Nian..nak tengok??ok klik la kat sini http://www.nianarmands.com/waseelah


erm..bagi aku bagus gak si Nian ni buat portal ni..bertambah lagi satu portal tuk kita sama-sama kongsi ilmu..eh..Nian ni dah kira promote lak nih..ok kekawan yg lain sila la tengok portal dia tu..baru nak build up..

erm..nak berHaiku lagi laa..

ibu oh ibu
kau yang sangat ku sayang
kasihmu suci

mama..sayang mama ok la..duit bonus tahun ni buat mama beli langsir yang mama nak yer..hehe..syukur Alhamdulillah..kalau nak di hitung lebih besar pengorbanan ibu pada kita bukan boleh tanding pun dengan sedikit perbelanjaan yg aku keluarkan nih..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home