:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Monday, July 25, 2005

H e l l O



hullaa..fellas..dah 5 ari aku tak jengok blog sendiri..agak sebok..2 ari jer dah out station..tu pulang ke desa menjengok langsat bukan jengok nenek..hehe sebab nenek merayaukan dirinye ke rumah makcik pula hehe..lamanyer dah tak balik kampong...sawah depan umah nenek ni pun dah kene bajak..mungkin nak buat projek tanam jagung kot.. setelah penat mencapai langsat dan rambutan...aku bergegas pula pulang ke rumah mama
BBQ kat umah..mama pulak sibok menyediakan kelengkapan tuk BBQ..sate..ayam dan ikan..papa bising-bising..sebab dia kene sediakan tempat memanggang secara manual..tangan ku..aduh melecet sebab tarik simen dan besi tuk tempat bakar-membakar tuh..
huhu..ni ler aktiviti aku 3 hari cuti yang lepas memang bizi sampai x sempat menghapdet blog ngeheheh..dua hari sbelom..bizi outstation plak..seminar kat MPOB..alhamdulillah..aku lagi suka seminar kali ni berbanding yang lepas..antara penemuan baru yang aku terima kali ni adalah tentang ayam yang bakal disuntik dengan CPO (crude palm oil-minyak mentah sawit) tapi apa yang kami ragukan aku dan separuh peserta tertanya-tanya..memang la ayam yg disuntika akan membesar..tapi danging ke lemak??perlu ker kita makan ayam goreng 'lemak'?atau ayam goreng daging??hehe..apa pun tu still dalam penyelidikan mereka..satu hari nanti tentu akan lebih up grade..tak gitu??


apa-apapun..sori yer tak update..ngehehe..pada yang sudi datang menyinggah..terima kasih yer..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home