:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Thursday, August 11, 2005

::aku dan spagheti::

::sungguh aku bizi untuk menghapdet blog nih..3 hari kat MINES Exhibition tuk Minggu Komoditi Malaysia..before that balik kampung..oh kampung::

Sabtu lalu aku bangun awal macam hari biasa juga bezanya aku akan ke kampung Opah..di jadualkan sampai tengahari tetapi kelewatan 2 jam..aku rasa sangat kerugian..tapi tak apa lah..tiba dengan selamat..dari 3 jam jadi 5 jam..petang tu setelah menghabiskan 2 ketul kepak dah peha ayam..aku ke dapur masak spagheti..haha..Abalong and Abang..sebok sangak menghendap aku dari belakang dgn handy cam..ceh..inilah hasilnya..



aku menten lagi..nak masak kat dapur Opah ni tak la susah sangat tapi..bila kuah spagheti aku hampir siap..aku tak sedar aku buat kuah tu jadi cair..sudahnya bila sampai kat meja makan..Abalong sebok gelakkan aku..cesszzz...konoon..Abang pulak buat muka x paham je..tapi sure bengang..apa tak nyer..kuah cair..peh tu makan x abis..



aku..huhu..aku cover kesalahan dengan membuka aiskrem banana choc nih..peh tu aku wat dunno je..makan eskrem tuh..Abalong makan sambil gelak..Abang pulak makan tolak tepi..huh lantak laa..



akhirnya..aku simpan baki kuah yg ada dlm periuk tuk aku sendiri makan bawa balik..akhirnya..spagheti ni abih gak..anak buah Kak Yas makan huhuhu



korang nak resepi..nanti aku bagi yer

*untuk makluman gambar bi sumer Abang yang candid :(( waaaaaaaa

12 Comments:

At August 11, 2005 5:00 PM , Anonymous Anonymous said...

mcm tau2 je zam xmakan western food kan? saje je bubuh spageti dlm blo nih. xpe2. nnt zam blaja cam ne nk menelan benda alah nih semua. k lah nk balik dulu. eh dh bleh print la. bkn zam yg buat. cik gowry yg adjust ;)

 
At August 11, 2005 5:14 PM , Anonymous Anonymous said...

oit zam..apakah...??!!

 
At August 11, 2005 5:20 PM , Blogger asbat79 said...

wakaka cik sara...
such a wonderful word i've ever heard...

hehe...hope nobody bother about that...juz 3 of us...or maybe 4...

hehe...nyam3...spageti my peveret food...

 
At August 11, 2005 6:01 PM , Anonymous Anonymous said...

hoho en asbat menjelma lagi..

aduhai..awak suke spageti saya suke eskrem..hehe

 
At August 12, 2005 9:26 AM , Anonymous Anonymous said...

kak sara, apakah yang apakah??? heheheh
;)

 
At August 12, 2005 10:09 AM , Anonymous Anonymous said...

Jeles...

 
At August 12, 2005 10:09 AM , Anonymous Anonymous said...

Jeles...

 
At August 12, 2005 3:44 PM , Anonymous Anonymous said...

hmm..yumm..yumm..odapnyer spaghetty. utk 3 org je? x aci betul..;)

 
At August 15, 2005 9:23 AM , Anonymous Anonymous said...

huhu..mau ka..spagehti kuah cair tuh..x per..nanti buat yg lain tuk korang sumer..hehe

 
At August 15, 2005 3:04 PM , Anonymous Anonymous said...

tue la pasal..nape cair?..dah kurang kicknyer..go back n practise again..tolak markah ni..hehe..

 
At August 17, 2005 10:24 AM , Anonymous Anonymous said...

Tolak Markah...??

huhu cedeh.. :(
hehe..lenkali order je ler kat pizza hut ke mana ker ;P OK tak??

 
At August 17, 2005 11:25 AM , Anonymous Anonymous said...

xper.. ader masa rasa wani plak masak yer??? heheh... :p

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home