:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Tuesday, November 15, 2005

+ short note +

hurm..x de yg best melainkan..ada org yg tolong bayarkan tol aku mlm semalam...so aku ucapkan trimas la kat bro yg pakai ketayap and sis yg naik satria ijau tuh lupa lak aku nk amik plat no dia..baik ati dia tolong bayarkan tol aku..ala singgit je pun..tapi thanks la...terkejut aku bila akak yg jaga tol tu kata..
"kete depan da bayar dik"
"oo ye ker..mekaceh laa.."
aku pun drive la kete dlm ujan gerimis tu..tuk balik ke umah..

*bukan takat kat luar je ujan gerimis..tapi seluruh anngota badan dan organ dalaman aku ujan gerimis...nape ujan nih..walaupun gerimis..aku nak la cerah supaya aku bebas semula..

kene yakin..jgn putus harap pasti akan ketemu jua cahaya itu..

3 Comments:

At November 15, 2005 11:11 PM , Anonymous Anonymous said...

kepada akak...

gerimis cam ne pun, sure you can handle kan? tabik spring la :-D

kak, esok a.k.a hari rabu... adik xdtg keje.. sebab dunkin donuts call suh keje pagi.. adik dah bgtau nak keje ptg.. tp dia terlupa.. nak tak nak kena keje la esok.. sebab dia dah buat jadual.. adik keje kat dunkin donuts ampang poin.. just nak inform.. kalau sesaper cari tolonglah susunkan ayat utk adikmu ni :-D

-zam-

 
At November 16, 2005 8:13 AM , Anonymous Anonymous said...

zam kalu akak gerimis...sure awak ribut ek..so akak tolong mana yg mampu je la yer...

 
At July 12, 2006 8:30 AM , Anonymous Anonymous said...

Very nice site!
» » »

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home