:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Friday, November 11, 2005

+ Mawi lagi.. +

Mawi lagi…

Erm…actually..aku bukan la teruja and excited sangat nak menulis pasal Mawi ni..tapi..ntah..ada la sket kot..kiri kanan..Mawi..buka Tv dalma 1 rancangan ada la berderet gak iklan mawi…wah..wah…bebbarang kat Malaysia ni dah jadi cop
Mawi semuanya..hehehehe

Aku tulis pasal Mawi ni tak ada kaitan pun tuk memuji atau mengutuk tapi sekadar meluahkan apa yg mata aku tengok..Kedai Camera Mawi..Camare Digi Mawi..Line Talipon Mawi..Teh Mawi..Kereta Mawi..Anti Dadah Mawi..Perjalanan Selamat hehhehe…lucu pun ada gak..tak lama lagi semua nak kene panggil Mawi..sebab aritu bos aku sendiri ada kata..kalau panggil Mawi buat iklan produk kita ni..sure cepat naik kan..??
Tapi bos..don’t you think?How much yg kita kene pay Mawi then?Sure kene bid tuh…wakakaka…aku senyum je tgk bos aku pun teruja ngan Mawi..
Aduhai Mawi..

So pada aku memang ada pro and cons ler..Mawi so far aku tengok..mmg tengah top naik…hope pandai la dia jaga status and situasi tu..coz it need to be balance..hehehe..
Tak mo la komen pepanjang…

Everybody have their own words about Mawi kan…?Adios..

*semalam and hari ni newspaper asek stori pasal Dr Azhari jer..apakah…???

2 Comments:

At November 11, 2005 5:12 PM , Anonymous Anonymous said...

kekekek...semua mawi. Harap satu hari nanti, satu dunia dapat kenal dia. jangan dia jadi jaguh kampung dah la.

 
At November 14, 2005 3:32 PM , Anonymous Anonymous said...

hehe..en dobot sy sokong awak..
erm..1 dunia kenal cam siti ker..?
siti ble dikira da prove yg dia bukan jaguh kampung ker..?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home