:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Thursday, November 24, 2005

+ harmful on air +

teruknya...aku rasa macam tak berapa nak adil keadaan yg aku facing sekarang ni..terpaksa menerima sahaja segala aturan arahan yg diputar belitkan..tak adil..tapi itu tak bermakna aku berputus asa..andai ditolak ketepipun jatuh ke dasar lautan aku patut dah bersedia walaupun aku tak pandai berenang..tak pe aku sediakan pelampung sama..so..walaupun aku mmg takut akan terjadinya keadaan itu aku x patut takut..mungkin pengalaman tuk berenang tu adalah sesuatu yg lebih membahagiakan..waaa...seronoknya...

seronok..?padahal bimbang tapi apalah maknanya bimbang if x berusaha...




*aku tertekan dgn keadaan department yg tak memotivasikan aku...aku benci bila kerja yg sepatutnya aku dapat tapi beralih ke tangan org lain pula..aku benci bila pangkat dan nama menjadi keutamaan..

tak adil...I will...curse you.. huh aku plak zalim


*amboi bestnya..kita dah ajar dia elok2 hingga dapat status dia plak yg 'ketuk' kasi harmful kita..cam pic tu la..logik ke ada "kite carrying person"??seem like kita plak terpaksa terima akibat yg ntahapahapa..waaa...sedihnya..tapi mungkin Allah nak tunjuk sesuatu...so sila bersabar yer..pasti ganjarannya lebih hebat..itu aku sangat yakin..

*img thanks nataliedee.com

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home