:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Thursday, December 22, 2005

+ thanks all my frenz +

Sedang sibuk aku bersiap pagi tadi tuk keluar ke pejabat..aku dikejutkan dgn panggilan masuk..eh…miscalled je..sapa plak la dok miskol orang awai pagi nih..la Nian rupanya..salu dia kejut subuh pukul 6 tak pun Qiam kul 3 ni dia lajak subuh gajah ke soh org solat Dhua..lucu plak rasanya..lalu aku terus sms lebih kurang gini

“subuh gajah kea pa dia nih”

lalu dia membalas..

“ni panggilan tuk bersenam la kak”

hahaha…lucu la dia ni..nak bersenam apanya arini ari khamis senam kejar LRT Putra ada la..hehehe..lain la hari minggu kuar jogging waktu pagi..

Banyak sebenarnya yang nak aku tulis kat entry ari nih tapi…aku sendiri x tau kenapa agak berat otak tuk mengarang ayat yg elok berkenaan forum yg aku hadiri dengan gambar yg patut di upload..sudahnya..ayat yg camni gak kuar..ayat serabut..yg jelas menggambarkan keadaan aku sekarang..entah..sejak balik dari Global Perdana Peace Forum ni aku bukan la ‘duta keamanan’ seperti yg disebut tapi diri sendiri tak aman..
Berperang dengan keputusan yg perlu dibuat justeru tuk terus mendapatkan keamanan diri sendiri di masa hadapan..eh…apa nih..?

Dalam sibuk aku nak pindah department aku dilambakkan dengan kerja yg aku sendiri tak sangka..so….? patut aku pindah atau tidak…? Sekali lagi kene uji..

Diam aku membaca entry Aini khas tuk aku..thanks Aini for your words..don’t worry the value is still there..pray for me..

http://hayyat.blogspot.com/2005/12/ketentuan-pilihan.html





Begitu juga dari Suri..dgn pic yg dia send..pic kitorang dok sembang/chating kat meja opis nih..kata Suri..kene ikut gerak hati gak dan seperti Aini tambah..no turning back..once da pilih jalan tu..kita perlu hadapinya dlm keadaan apa sekali pun and as K said to me..kita tak boleh nak menang dlm semua perkara..

Dlm sebok aku menguraikan tugas-tugas aku hari ni erm..panggilan dari tuan LAYWER yg mmg LOYAR..hah..mlm tadi sedang tonton Buletin Utama..terkejut aku tgk muka encik syg sorang ni..muka yg baru kuar dari mahkamah dlm kes Sharifah Aini & Siti Nurhaliza tu, yg aku focus kat Mr Azzam yg dok satu team dlm kes tu huhu panjang lebar la loyar buruk dia bila ku tya pasal kes tu..erm ingatkan da kuar TV x mo da reply my ‘enquiry’ hah sori Azzam..selamat memandu la dgn kete sewa awak tu..tercapai gak cecita awak tu ek 

Nothing much to say..to all..Thanks all for the words..aku akan jadikan panduan..

*aku nak cuti..nak cuti…otak aku dah sarat ni..see you all next week before new year 2006..hope everybody will come out with new idea and motivation in the new year coming..

2 Comments:

At December 29, 2005 12:09 AM , Anonymous Anonymous said...

kak sara adilah, aku ske aaa ko nye pictures dpd nataliedee tu. pastu aku pun curik drpada ko
okey tq

 
At December 29, 2005 8:14 AM , Anonymous Anonymous said...

ko ske ek yon?amik la..sian ko ek..petang senin tu lepas kene leter ngan mama ko balik um ek...sian ko..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home