:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Monday, December 19, 2005

+ Perdana Global Peace Forum +

Salam..

I’m back..wa…cam rindu plak kat blog sendiri..ehh…aPakaaah…
Such a bussy week last week abis je EABEX’05 kat KL Convention Centre..kene plak lari ke PWTC tuk Perdana Global Peace Forum..

Mulanya aku agak heran knapa aku kene attend forum ni..dah la dapat surat direct dari Dato’..ada 10 orang Director kat company ni yg kene attend tetibe terselit lak nama aku yg terpaksa pergi lagi tuk jadi wakil..

Alhamdulillah byk sgt la ‘rahsia’ dunia yg cuba dibongkar dlm forum 4 hari ni..tapi..banyak lagi ‘rahsia’ kitab Allah yg dpt aku rasakan bila sedikit demi sedikit isi kandungannya mula di tonjolkan..apa lagi..kejedian akhir zaman la..

Forum ni main point nya yg aku dpt tangkap adalah tuk unite for peace not for war..bangunkan Palastine..bantu Palastine :-!

Err…runsing..runsing..walaupun company aku hantar pi forum tuk dptkan info berapa harga minyak dan keluarannya pd masa akan datang..tapi aku plak jauh sungguh berfikir..waa..

Seperkara lagi yg aku x puas ati..ade ker patut memula pi register depa soh aku lalu line ‘student’ eh…apakah…aku bukannya budak IPT lagi la.…walaupun aku masih la dikira student..(aduhai..master aku tak settle lagi ni) tapi aku dtg as a representative of my company laa…yg lagi best…hari kedua aku kene tegur dgn 3 org yg berbeza..dgn ayat yg sama.. “you ni UIA ker?” apa taknnya UIA hantar sampai 3 bas..participant yg paling ramai..

Waa…aPakah…adakah muka aku masih ada label dan cop UIA..walaupun hakikatnya aku dah meninggalkan UIA dan kini hanya la partime student…erm..ye la kot..masih ada label tuh.. :-!

Erm..nanti aku cuba sambung lagi isi-isi perbincangan dan beberapa gambar yg aku captured..

PEACE NO WAR…

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home