:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Monday, January 09, 2006

: korban ku :

aku hanya hamba di sini
yg selalu memungkiri janji sendiri
tapi aku jua ada paksi
yg selalu aku cuba tegakkan
aku mahukan kesempurnaan
walaupun aku tahu tak siapa yg sempurna melainkan
DIA
justeru aku berusaha
tuk terjemahkan impian menjadi kenyataan
adakalanya aku terlalu keras tuk menunding telunjuk kanan ini
demi mendapatkan kesempurnaan itu
namun jauh disudut kalb ya ajuz
tundingan ku itu berasas..bukan sengaja
cuma adakalanya tampak asing bila akal lambat dapat menerima
aku terlalu bimbangkan jauhnya kasih sayang
dan aku jua terlalu tamakkan kasih sayang
tetapi aku lupa
segalanya milik NYA
aku berserah..
hanya pada MU
demi satu PENGORBANAN yg abadi
yang mungkin tak akan menyeret aku kembali
ke dunia riuh yang sepi itu lagi..
Sesungguhnya peringatan hanyalah yang engkau berikan kepada orang yang sedia menurut ajaran Al-Qur'an serta ia takut kepada Allah Ar-Rahmaan semasa ia tidak dilihat orang dan semasa ia tidak melihat azab Tuhan. Oleh itu berilah kepadanya berita gembira dengan keampunan dan pahala yang mulia.
yaa sin:11

2 Comments:

At January 11, 2006 12:39 AM , Anonymous Anonymous said...

aku tulis sendiri ke?
best!

leh buat jadi lirik nih :D



-zam-

 
At January 11, 2006 9:11 AM , Anonymous Anonymous said...

zam..mende..?aku tulis sendiri?sape?
lirik..?haha..buat la..

huhuhu

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home