:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Tuesday, January 24, 2006

+ ekpresi awal minggu ini +

lamanya tak update kat sini..



eheh..terlalu bizi nampaknya aku nih..utk mencoretkan
sesuatu yg berinformasi jauh sekali..today is a "6" haha lucu xtau la..
da lama x singgah nataliedee ni..then bila singgah banyak pula new drawings
kira ok la tu..today is a '6' maka aku ble la curi sket masa tuk
menulis kat sini..

dalam seminggu..banyak yg aku lalui..dah pasti tiap org pun melalui saat2 dan detik masa yg diberikan tu..

cuma yg teruk bagi aku sejak akhir-akhir ni..aku terlalu sibuk dgn muatan tugas yg baru..
mmg pelik tapi apa yg nataliedee lukis ni...sama la ngan situasi aku..
keje yg aku paling x nak dlm idup.."buat sales"..tapi tu la yg aku kene buat..
kastemer aku..semuanya international..dapat call & e-mail jer..
jumpa..jauh sekali..kenal...tak lansung..
so sesuai sangat la ni..gambaran nih..



pelik la sikit..aku jual bahan komoditi negara ni..pada kastemer South Africa,US,China & Middle East..
then urusan smua pakai e-mel je..payment by call up je..
untung..oh...sure kampeni punya...rugi...kita balik yg kene..
apa ble buat..bukan kampeni sendiri..duit rakyat gak ..hoh




teruk-teruk keje pun bukan la nak jadi 'jeneral dunia' pun..
bagi aku tugas yg dah diamanahkan..ada la hikmahnya tu...maklum la..kene buat keje yg kita x suka..
tapi nasihat aku pada semua..dlm menunaikan tggjwb ni..mmg kita kene SERIUS..
mmg la pada mulanya kita rasa tak suka..tapi bila sekali kita melalaikannya..
tentu kita akan rasa bebannya..macam aku..hehe kontrak da nak tamat ni..so kene la keje keras..
nanti kene buang keje susah plak..

*ni pada keje..kalo pada HATI ORANG..lagikan la pula..


andai kata....ni pula keadaan aku kalau dah berjaya..heh..kalau aku ada 2 baldi
secara jujurnya aku x simpan 2 sekali..1 lagi ble la share pada org lain..
tak baik tamak tau..kadang aku rasa nyesal plak jadi baik..eheh..pelik..sebab
bila kebaikan kita dibalas dgn devil yg sungguh evil..time tu la..aku ble jadi..
lagi dasyat..revenge..itu mmg aku suka..bila aku yg buat baik org lain amik kesempatan plak..



tolonglah..tolonglah jangan paksa aku tuk jadi kejam..

*thanks to nataliedee.com

2 Comments:

At January 24, 2006 10:59 AM , Anonymous Anonymous said...

ni la posting aku yg paling membusankan..

 
At March 27, 2006 6:00 PM , Blogger zamri said...

citer novel misteri tu cam citer basic instinct jer.. :D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home