:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Wednesday, January 18, 2006

:: m i m p i ::


mimpi...?

hmm..lately nih..my notes kat sini cam lacking of info jer..
anyway..keje agak melambak dgn ilmu baru yg aku kene cedok dan aplikasikan
but...syukur..i'm strugling on it and..alhamdulillah

anyway...

apa yg melanda aku sejak akhir-akhir ni..
fenomena mimpi..
mimpi yg pelakonnya..individu-individu dulu yg pernah aku dekati tapi now da jauh-jauh
argh....cam tensen jerk..
nape la dtg nyinggah melawat aku dlm mimpi neh..

ishk..
aku kira dia dtg melawat bukan sekali tapi da 2 kali nih

hmmm..

*mungkin mimpi ni ngajak aku supaya kembali ke..
zaman tu kot....

sanggup ke aku..??

@_@

6 Comments:

At January 18, 2006 4:04 PM , Blogger abdiLLah said...

banyaknye "ANYWAY" aku..
nampak sangat aku not going 'any where'

bizi..

 
At January 18, 2006 11:55 PM , Anonymous Anonymous said...

emm boring aaa wei aku ...
aku ske baca blog kau..
rerajin laa kak sara tulih lagi
aku nak tulis blog maleh and lack of ideas ..

 
At January 20, 2006 9:48 AM , Anonymous Anonymous said...

biasa la tu..mimpi menan tido.,

tapi kadang2 ako ske mimpi., ingatkan ako kat orang2 yg slame ni ako dah lupe dh jgk., esok leh cari blik dorg., ske mimpi sebab kadang2 ca real sampai ako malas nak bngun tido g kje...... er...

 
At January 20, 2006 12:05 PM , Anonymous Anonymous said...

eims..kalo da tahap maleh pi keje tu bahyer tuh..

eheh...guys mmg salu liat mangun aaa...nape ek

jgn mare.. ^_*.

 
At January 21, 2006 1:06 PM , Anonymous Anonymous said...

kne ade gurl kiss bgn tido...........

 
At January 23, 2006 8:37 AM , Anonymous Anonymous said...

eh ye ke eims...simbah je ngan air sejuk 1 baldi....xyah la nk tgg kene kisss...
hahaha

*_* jgn mare..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home