:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Friday, January 27, 2006

+ nothing +

whoa..dear bloggers and all my friends,its only a few days
je lagi aku nak kene move to 'research center' for full 2 months training
wellcome for a new environment,new friends..but pitty..
blog ni akan jarang di update..

but hope..all viewers singgah la sini jgn la lari yer..



azam..haha....berkata-kata ttg azam lagi...maklum la tahun baru Cina dan Tahun
Baru Hijrah juga menyusul,azam aku...erm...



sambil memikir...aku kene lebih bersemangat,bina & cipta lebih banyak kejayaan baru..
ahaa...sambil berfikir lagi..perlu ke ketepikan perkara yg difikirkan perlu..
walaupun untuk lebih berjaya benda tu tak patut difikirkan..

erm...kan dah pening memikir..



erm..ni bab yg paling susah nak dipisahkan dlm hidup..
BUKAN ROKOK yg aku suka..tapi simbolik pada pic ni...
banyak la perkara yg tak best and yg tak patut dibuat tapi dibuat juga..
biser ler..manusia dan pengaruh nafsu dirinya..
*tp ni seswai la tuk ABAH...x baik merokok tau..

berazam nak stop daripada buat perkara yg dilarang..seperti..
dilarang tido dlm surau..ahah..ni contoh kecil je..

love story chapter..eheh..susah plak nak citer..
apapun..kalo da jupa ngan jodoh yg seswai..
orang tu..mesti la..seorang pemimpin yg adil..bkn la pemimpin negara..
tp pemimpin pd dirinya seterusnya ble pimpin org dibawahnya..
then,kene jujur-ni sangat penting bg aku..kalau sayang aku..dah..cukup..x leh sayang org lain lagi..

pastu saling memahami dan boleh menerima kekurangan pasangannya..
kalau rasa pasangannya da x leh nak bg motivasi lagi..
minta plak motivasi kat org lain..satu tindakan yg bijak ke tu?
kalau aku..baik dari dulu lagi aku blah kalo sikit-sikit rasa
pasangan kita tu tak lengkap..
heh..



hard to say about love..

last but not least..masa aku training nanti sure gini keadaan aku..
nak update blog pun jarang-jarang..



so..jangan lupakan aku ek..contact la aku walaupun tuk soal soklan-soklan busuk & x masuk akal..



till then...c ya...will miss u all..

*thanks to nataliedee.com

5 Comments:

At January 30, 2006 11:30 PM , Anonymous Anonymous said...

akak... ..isk.. rasa bersalah pulak ina jarang contact akak....


....


nanti kita ber sms k..

 
At February 08, 2006 11:37 AM , Anonymous Anonymous said...

gedebab kena kat muka hakuh aaaa....abah slow² kurrrreeengkan mongkorok ituh yerk :) thanx sbb aderang gak yg concern :p

 
At February 09, 2006 3:24 PM , Blogger Asma said...

isk..isk..dhlama x masuk sinih..blog sendiri pun cm dilupakan..hehe..

er..tukau keje ke..pe ni?
sori klo soklan cm x lujik..hehe

 
At February 14, 2006 11:59 AM , Anonymous Anonymous said...

aaaaa~ cutenye orang lidi,.,. cutenye kotak rokok tu..aaa~ (running around)

nway.. gudluck akak... ape bpisahnye.. salu je jugak jumpa dalam blog.. huhu~

 
At February 20, 2006 9:30 AM , Anonymous Anonymous said...

ina--->
xpe arr akak pon jarang gak sms awak...but keep in touch yer...gud luck!!

abah-->
weh...concern laa..awak tu muda lagi..ngehehe

asma-->
keep in touch yer..akak x tuko keje tapi kene masuk lab wat research la nih....jauh huhu

eims-->
wah..wah...kotak rokok tu lagi best ek..??
ayoo...tgk la..nk cr internet pon susah tepi pantai ni..bergelumang dgn minyak ada laa @_@

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home