:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Monday, April 04, 2005

.::Hanis Sofia Hj Mohamed Zaidi

Alhamdulillah..

Syukur ku panjat ke hadrat NYA
Tahniah..kepada Sahabat Baik ku..
(dari form 1 kat SHAMS sampai UIA..memang tak lepas..ni la kawan baik yg salu kene buli dan membuli..now dia dah ada baby pulak..restoran EDIRA dia pun makin maju..)

AD dah jadi Papa Ira dah jadi mama ;)


hehe aku tumpang gembira..1 April 2005 lahirnya Hanis Sofia ke dunia..syukur segalanya selamat..Hanis sihat Ira pun sihat..alhamdulillah..Allah bagi aku kesempatan tuk ziarah baby ni malam tadi (3 April )..walaupun hujan lebat tapi aku drive gak ke rumah AD..erm..bila fikir semula kebetulan Isnin 4 April aku cuti so boleh la singgah sekejap..nak tunggu lagi sebulan pun belum tentu aku dapat balik kampung jenguk baby nih..

apa-apa pun aku doakan moga AD and Ira kan jadi parents yg baik..bukan mudah nak bina hidup nak nyer dah ada org ke3 dlm keluarga..moga Allah akan sentiasa merahmati kalian..sabar dan kuat dlm menempuh segala dugaan..erm..teringat la masa aku kecik-kecik dulu..nakal nyer aku..lasak sangat sampai Mama tak tahan..sian kat Ma & Pa..ingat lagi aku hilang dlm kebun getah..masuk dalam kolam tangkap anak ikan..balik kotor..hahaha...tak mo citer lagi..nanti pecah rahsia ;p

erm..bebudak zaman sekarang mana main dah camtu..betul tak..zaman kian berubah..manusia berubah..

IMAN..??



*Wani & Asbat - aaa ni ler kawan saya yg awak sumer pi kenduri dia tu..dah dapat anak dah pun ;)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home