:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Tuesday, March 29, 2005

.::STRESS UP!!!!!

>>>>presentation


::saturday - 260305 - economic cafe

nearly 11..baru away from uia..
MCR class..drag u sto 7 pm..
outside..raining..
alahai...lepas ni discussion lagi..tomorrow presentation ACC..

"fuzzy accounting"
:( ni la topic yg susah sgt(actually the whole accounting is nitemare to me)
tapi..usaha la jugak..my kakak jepun (nor hafiza) and kakak new zealand (hafizah)
(my group mates both of them graduated from jappan n new zealand)
dah get ready..but me..i'm too tired..so tired..
sedihnya..ALLAh bagi masa+otak soh planning tp aku..
fail..
masih gagal nak planing..
the discussion drag us..till kakak jepun mata dah merah..baru la rasa nak stop
i'm too woried n tense about da presentation..
coz i can't clear up my mind with thaht topic..risaunya..sendiri x 100% faham so hows other could faham..??

i think now..i'm starting to get stress again..
perut dah start gastrix
eyes dah start merah
my sleep is not well..x nyenyak..
kejap-kejap bangun belek buku

Ya ALLAH..
zalimnya aku..pada diri sendiri :(
ma..pa..i'm so sorry to make both of you worried about me..


::sunday - 270305 - presentation lab 1

presentation --------> FAILED!!!!!!!

i failed to manage it...!
Dr Nik...
please do not put me in the waiting list to repeat the subject...
please..:(
alahai sedihnya..
salah aku jugak..
gagal bersedia adalah bersedia tuk gagal
teruk nya my presentation..
muka merah..blushing...teruk..
rasanya tambah lagi 3 minit kat depan kelas tu aku nangis laa...
syukur la aku tak nangis..
waa..that is the reality
when the youngest..are unprepared to be demand by the senior..
teruk..teruk..

i feel..depress..i feel down^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home