:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Thursday, April 14, 2005

.::cuti tuk exam ke..cuti tuk kemas dapur?



dah 2 hari aku dok kat umah..semalam aku MC..arini pulak
mmg aku cuti semata tuk baca buku..tapi..awal2 pagi dah kene jadi driver..jadi tukang bayar bill..tukang cuci bilik air..basuk baju..sidai baju..kemas dapur..
hahaha...dah lama tak buat keje umah..apatah lagi dah lama tak balik kampung
sekali balik..memacam aku buat..

actually tak nak balik kampung pun..tapi "terbalik" jugak..
ehhehhe seronok...eh ok la...buku tak baca lagi nih..
sabtu exam management..ahad accounting

Ya Allah..ampunilah aku..permudahkan lah jalan aku
..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home