:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Friday, April 15, 2005

::awan yang terpilu::


Kerana cinta ^ Aku kembara ^ Bagai camar ^ Melintas laut ^ Mencari pohon ^ Untuk berteduh ^ Kerana cinta ^ Aku kembara ^ Ikut lagu ^ Bisikan hati Mendamba kasih ^ Paling setia ^ Sepasang sayap ^ Tak terlihat ^ Umpama mimpi ^ Yang tersimpan ^ Jadi rintik ^ Rintik hujan ^ Menciptakan ^ Awan yang terpilu ^ Puisi ini ^ Tercipta lantas ^ Tak kesampaian Hajat meronakan ^ Gelora rindu ^ Ku kepadamu ^ Ingin sekali ^ Aku ungkapi ^ Isyarat jiwa ^ Dengan sempurna ^ Biar kau mengerti ^ Biar kau sedari Keadaanku ^ Yang memujamu

Senilagu: Lin Li Zhen Senikata: Loloq Hakcipta senilagu: OP : Warner Chappell Music Taiwan Ltd/SP : Warner Chappell Music (M) Sdn Bhd Hakcipta senikata: Luncai Emas Sdn Bhd Penerbit & Susunan Muzik: Aubrey Suwito Gitar: Jamie Wilson Studio Rakaman: Big Bash Studio Juruadun: Peter Chong Studio Adunan: Synchrosound Studio


--------------------------------------------------------------------------

lagu ni saja je aku paste kat sini sebab secara tak sengaja tertengok NTV7 pagi tadi..ada video clip lagu ni..tersentuh gak hati aku tgk video clip ni..entah la..tak de maksud apa pun cuma bila ada tema keluarga tu yg buat aku sebak..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home