:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Friday, February 09, 2007

*cari aku




berjalan dan berlalu pergi

walau apa pun yg berlaku
aku tak boleh berundur lagi
jalan terus ke hadapan
redha dgn segala yg bakal aku tempuhi
meninggalkan segala yg haru-biru
biar ia perit mahupun sempit
akan aku lalui jua

lihat aku
cemburui aku
tetapi jangan halang aku

aku tahu siapa aku!

*cari aku dlm episod seterusnya

1 Comments:

At May 14, 2007 2:45 PM , Anonymous Anonymous said...

This is new ads on car in Malaysia. We are running a contest to write about us and we are giving away a brand new Video iPod! Check out our website NOW!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home