:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Thursday, November 02, 2006

+ update +

..sometimes sara is too busy,she is too demanding,she keep on being selfish..
sometimes sara try to be so good so kind so helpful but..normally..sara will do
what she want to..




SELAMAT HARI RAYA,MAAF ZAHIR & BATIN

after 10 days of Syawal now only i had a chance to wish all,tak terkecuali sorangpun
samada yg ada relation with me secara langsung or not,to all bloggers..salam aidilfitri


talking about Hari Raya this year,so many things terjadi
1st Syawal lagi aku dah excident lagi dulu remuk depan ni kemek kat belakang plak
then menjadikan mood aku tuk berziarah lagi stop macam tu aje..

day 5 of Syawal something nice & sweet had happened
terima kasih atas usaha mu,harap segalanya akan berjalan lancar
sudahlah aku di intip-intip kemudian dipangkah pula

after 7 days of Syawal begini plak jadinya..
last night yati call..i know..to get my address ok lah masuk diary 26 Nov
nani pulak last saturday datang 1 family by hand kad kawen 25 Nov
naem erm..last 2 day sms me want to meet me before she get married ok la before 19 Nov
mek mila plak 8 ke 9 Disember ntah..
erm..sapa lagi..nampaknya November ni tiap minggu aku makan nasi minyak hehe
ishk..aku rasa makin 'single' la bila puak-puak "sekongkolan" aku dah terminate membership
hahahaha

sampai hari ni 10 Syawal baru aku dapat update blog..

*suri thank tuk no baru awak tu

1 Comments:

At November 14, 2006 9:35 PM , Anonymous Anonymous said...

Assalamu'alaikum...

5 Syawal?..somethin' sweet?..but not clear...hati terus tertanya2... apa yang telah berlaku.. maaf, sy agak sukar utk memahami yg tersirat..what do u mean by..di intai..intai..dipangkah pula?...

still confusing.....:(

-dynamic xeroz-

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home