:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Friday, October 06, 2006

+ imam +

segalanya bermula begini..

'hows puasa over there?'

'fine tp x semeriah kat KL'

'hah rindu kat mama?'

well aku paham org dok merantau mmg mcm ni

'tp best'

sambungnya lagi

'nape?'

'i jadi imam kat masjid bawa terawih and bg tazkirah'

hah!!kali ni aku yg terkejut..bila masa plak dia ni jadi imam?

'eh..i kawan dgn imam ke?'

hampir 5 tahun kenal x tau pun dia mmg dah start jadi imam muda kat shah alam sejak dulu lagi

= aku malu..x tahu..aku blur..baiknya orang yg aku kenal hampir 5 tahun ni

*aku pun ada kenangan terindah...cukup indah waktu tu

2 Comments:

At October 08, 2006 3:18 PM , Anonymous Anonymous said...

Alhamdulillah...
kemunculan yg d nanti...
lama juga aku ingin merisik khabar seorang 'abdillah' ini..tp hampa.. dia terus berdiam..tanpa kata..

hanya blog ini ikhtiar aku utk m'dgr khabarnya..Alhamdulillah, syukran jazilan Ya Rabb..akhirnya dia kembali...

SALAM RAMADHAN..Sara..
jadikanlah ia sbg Ramadhan terakhir kita..

-dynamic xeroz-

 
At October 10, 2006 11:02 PM , Anonymous Anonymous said...

-dynamic xeroz-

segalanya di sini..
lihat,baca,fahami,hayati,selami..

memang lisan kelu tuk berkata bila mata bertentang tapi minda keras jua tuk meluahkannya..
kerana mata yg berbicara gagal membuahkan keputusan yg di impikan..

maaf..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home