:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Thursday, May 04, 2006

+ hapdet lagi +

there you are..here you are..

lamanya aku x hapdet blog ni..tapi hakikatnya..aku perlu selesaikan perkara2 yg lbh penting
& memerlukan masa tuk diteliti dan memakan masa..
ahh..pendek kata aku tak berkesempatan la nak hang around kat sini..

seminggu aku di Kuala Terengganu..apa yg menarik..erm..susah nak aku luahkan melainkan aku semakin celik dlm bergaul dgn org awam..itulah realitinya aku di K T'ganu..mungkin bila aku di Kuala Lumpur ni aku hanya bergaul dgn golongan yg boleh dikatakan sederhana dan tinggi taraf hidupnya berbanding aku ke sana aku berdepan dgn golongan yg rata-rata taraf hidup mereka masih tahap memuaskan shj, rata-rata nelayan dan yg berkerja sendiri.
maklumlah untuk minggu saham amanah malaysia yg baru berlansung minggu lepas, mostly pengunjungnya dtg utk memeriahkan suasana dan melihat pameran tak ramai rasanya yg dtg betul2 faham objektif utama MSAM itu.

then now..aku kembali meneruskan life aku yg aku rasa sentiasa berubah..kadang aku sendiri x dpt nak keep tract my own life..changes is everywhere but sometimes i'm thinking kat mana plak improvement..may be ada cuma aku kurang perasan.

well..apa perasaan korang bila keep on buat mende yg korang tak la korang suka sbenarnua tp buat gak..go on jerk..

hah sama la cam lukisan natalie dee nih..agaknya dapat tak korang cuba selami apa yg aku alami n pikirkan

well kat sini aku nak amik kesempatan ucapkan tahniah pada nani yg bakal bertunang 13 mei nih..naem plak yg sibuk gamaknya mencari-cari baju nikahnya..aini yg sibuk mengajar anak muridnya..rodah yg akhirnya quit career n focus pada study..aku..ntah..wat masa ni aku kn structure balik la then melangkah dgn berani..

3 Comments:

At May 11, 2006 1:26 PM , Anonymous Anonymous said...

alhamdulillah update juga akhirnya.

tak pa la janji hal yg lebih penting settle!

p/s : ingat lgi tak megat! face off

 
At May 13, 2006 4:42 PM , Anonymous Anonymous said...

Assalamu'alaikum deella..

lama juga ko x hapdet blog ek..tapi..aku lagi lamer x hapdet..hoho..

but..bila terbaca sebaris kata2 ko kat bwh nih...

"well..apa perasaan korang bila keep on buat mende yg korang tak la korang suka sbenarnya tp buat gak..go on jerk..

tetiba...HATI aku jadi TERSENTUH.. seperti terpalit pada diri sendiri..

apapun deella..hope ALLAH sentiasa bantu kita..snts dcc agar kita lebih kuat..InsyaAllah..ameen...

-dynamic xeroz-

 
At May 15, 2006 8:46 AM , Anonymous Anonymous said...

hai megat..

erm..

xde maknanya..if benda yg kita x suka tu tetibe kita nak 'tanam' kasi x nampak gitu je..melainkan kita perbaikinya..kerana itulah jln yg terbaik

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home