:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Monday, May 15, 2006

+ meriah +

meriah..

aku rasa meriah sangat bila dpt jupa wawa terutamanya..
aini,rodah,naem and bekas bebudak umah sewa aku masa nani bertunang sabtu lepas..
seronok dapat bertukar cerita..aku tengok aisyah dari jauh..mungkin dia x selesa sbb nak cepat
yati,kak yas dan jihan dgn seribu lukisan wajah yg aku sendiri x dpt nak baca
thanks to you all and sorry for everything...

anyway seronok tengok naem dgn tunangnya dan nani yg berseri-seri bila dah bertunang..hope korang tabah la yer
rodah..heh..kes 'berantakan' tu aku x masok campor la..aku da out dari group tu..hehe aku doakan depa baik-baik saja

akhirnya minggu lepas segalannya selesai,aku harap segala akan lbh baik lepas ni..
tetapi minggu lepas jua aku rasakan amat perit sekali..aku tertekan
aku tak pasti berapa lama lagi aku patut kunci mulut dgn papa..

soalan yg sama diutarakan..aku rasa serba salah kerana aku sendiri tak diberi punca rujukan sebarang jawapan
akhirnya aku pegang je ketas jawapan tu..kalau nak jawab soklan exam pun aku rasa mesti
paling koman pun ada nota toyol dari buku teks tuk panduan menjawab..ni aku..buah dadu pun xde..

tapi..aku tahu..jawapan nya tetap akan muncul juga..
kalau da sampai waktu ni..ibarat aku da pegang kertas exam tapi pulangkan balik..
heh xde maknanya sure rasa terkilan anta ketas jawapan yg lansung x dijawab..baik aku simpan je exam paper tu selagi masih ada masa dan pengawas peperiksaan x kutip lagi
tapi bila pengawas peperiksaan dah nak kutip exam paper tu..masa tu la aku kene tibai berani je jawapan nyer..
aku jadi takut nak jawab pasai dulu aku jawab tapi x kena..la ni kene la jawab lagi..
apa nak jadi dgn aku ni..




then mula la terbawa-bawa dlm mimpi heh...lamanya..apa yg aku kirapun jadi x betul..
waaa...aku rindu kat buku-buku teks aku...

2 Comments:

At May 16, 2006 3:15 PM , Anonymous Anonymous said...

memang best dpat jumpa member lama kan!? kena lak dah lama tak jumpa...

 
At May 22, 2006 5:16 PM , Anonymous Anonymous said...

encik megat link yg dudlu tu ble dihapuskan la yer

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home