:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Thursday, December 07, 2006

+ aku tersentuh +

after reading these two blogs aku tersentuh




http://hayyat.blogspot.com/
http://www.raudzahfathiyah.blogspot.com/

2 blog 'my 14'..terharu aku baca..aku dah lama tak update blog apa lagi jalan2 ke blog orang cuma baru ni aku sempat chat dgn 'abah' dan 'gon' sekadar bertanya khabar.
kesibukan dunia itu yg menghalang aku untuk aku memanjangkan tali siratulrahim dalam dunia blogging ni tapi dgn izinnya juga aku tetap akan teruskan bila berkesempatan.

Aini dan Rodah menulis dlm blog mereka yg byk menyentuh ttg persahabatan yg kami jalinkan sejak di Matrikulasi UIAM- ringkasnya sejak dari matrix sampai ke final year UIAM aku mengumpul 14 orang kawan silap 13 (14 termasuk aku) yang hakikatnya "kami semua sama bila bersatu" walaupun berbeza perangainya..

Alhamdulillah aku juga tak kurang syukurnya dipertemukan dengan mereka semua walaupun 4 daripada kami sudahpun selamat diijabkabulkan dengan pasangan masing-masing.

wupppsss...

moral kali ni:

well..yang penting kat sini aku nak korang tau (terutama nya budak-budak 14 - aku tak kira...korang dah kawen ke belum ke..aku akan layan korang sama jer...hahaha..jgn plak nanti korang tak mengaku dengan perangai aku ni sebab...dulu..korang pun macam aku jugak hehehe..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home