:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Monday, November 06, 2006

+ faizal +

faizal 1 in a million vs faizal af4

kenapa agaknya terpanggil sangat2 tuk meluahkan rasa hati ttg faizal ni..
yg pastinya nak komen pasal faizal 1 in a million..kenapa?mengapa?
nal banding dgn faizal ganu kita juara AF4 tu..jauh lebih glamer plak si faizak yg naib juara ni...aku rasa..
pendapat aku la..

mlm tadi agaknya sebab dah tak tau nak buat apa aku menonton jom heboh
yg jarang2 ak tontoni..salah sorang penghibur mlm tadi ialah faizal selain ziana,nora & lelain
apa la yg x kena dgn si faizal ni..pada peminat-peminat dia atau sesiapa saja aku minta maaf awal2 atas apa yg bakal aku luahkan

aku kenal faizal dari mirwana lagi..tapi bila aku tgk dia perform lagu rock aku rasa ada yg x kena..
ahh..inilah manusia kalau Allah nak bagi hidayah kat sesapa pun dia boleh bagi..
if sebaliknya pun..kita x terduga & tak tersangka (apa lagi diri aku ni..
iman manusia ni bertambah & berkurang..agaknya cemana nak maintain biarlah walaupun sedikit?

yg aku tau status si faizal 'berkahwin'..
agaknya cemana isteri dia rasa?dah tentu bagi sokongan kan..?
tggjwb isteri..
aduhai..sebenarnya aku tak tahu nak tulis apa yg aku rasa..
cuma aku agak janggal bila tengok faizal perform lagu2 rock tu..dulu nasyid..

*kalau aku kawen aku nak kehidupan yg lebih baik dari sebelumnya..maksud aku..pembangunan
diri & keimanan,insyaAllah

3 Comments:

At November 07, 2006 7:05 PM , Anonymous Anonymous said...

faizal ni dulu ambik dip kat uitm.. then sambung degree.. tp tak habis..

stiap org ada crita trsndr.. bila kita dh nilai org lain.. so kita pun nilaikn diri kita sama.. hope we can be better than dia kan? :)

 
At November 20, 2006 3:41 PM , Anonymous Anonymous said...

tak layan eh... faizal tu sape..?


nway.. huhu~ xperasan pong blog ni dah berubah rupa..ahaks! lawa siowt... =D

 
At November 26, 2006 1:26 PM , Anonymous Anonymous said...

ait...eims..thanks sudi gak singgah sini wei...miss u and all la..banyak hari dah x update ni..

faizal hehe manusia biasa..aini jgn marah la saya komen kawan awak ni....eh..awak gi kenduri akmal gak kan?

hahaha aini dan keroni mirwana @ maahad

*yon..thanks aaarr pc

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home