:.: My Notes - I Do It My Way :.:

"Dan sesungguhnya KAMI telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan KAMI lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya" Surah QAAF, Ayat 16

Thursday, May 18, 2006

+ kritikall +

cepat..cepat..

lari..lari..heh ni la rutin aku tiap pagi berlari-lari anak di terminal bas..
then peratikan no plat bas yg tepat ke destinasi yg tepat..
pagi2 agak kelam kabut bila mata+otak terpaksa melihat 4-3 digit nombor yg hujungnya 17
1917,5217,5417,1017........wargh berpinar mata aku seawal 6.20 pagi bila terpaksa meelihat nombor yg begitu..
kendian..setelah meneliti desttinasi dan no plat bas...berlari pula ke mencari bas yg betul supaya x tersalah destinasi..
ada plak yg nak ke KLCC tapi sampai Putrajaya nanti..

begitulah..prihal rutin aku yg terpaksa mengejar bas KLCC 5 yg akan bertolak sharp kul 6.30 pagi dari terminal..

heh dah 6 hari aku terlewat..bas yg patutnya sampai kul 7.40 depan opis aku..
tapi asek samapi kul 8.15 jer..aduhai sekali lagi aku lewat sure aku kene fired heh..
x pe sabar..sabar..kalo bos tya aku jawab la bas yg lambat bukan aku..
ye la..seawal 6.20 aku dah tercegat kat terminal bas..bas yg gerak lambat..
subuh aku pun punya la awal..azan berkumandang je akupun terus wudhu' dan solat tuk pastikan x lewat..

pointnya bas jugak yg salah..abih x kan la tetiba bila aku rasa da lewat aku soh pakcik drebar ke tepi and aku plak yg drive..
heh..x seswai..lagipun bukan aku sorang yg lewat dah tentu 1 bas lewat..memana yg keje kat KLCC ni la

apa pun...pagi ni suka..berkat bersabar..and setia menunggu kul 6.20 tuh..pagi ni bas tu sharp giler..
pukul 7.30 aku da sampai opis..kalah orang yg dok sekitar KL ni sampai opis..
hehe..



apa plak plan tindakan aku seterusnya..future..future..future..
heh ada ke consultant yg ble wat plan tindakan tuk aku nih..
heh kalo ada pun..ble ke terima kecuali org tu involved sama dlm plan tu



heh nanti bila mak aku tanya..aku x leh nak jawab gak..
makin lama bank soklan tuk aku makin penuh di depositkan..
huhu..sapa nak withdraw soklan meh la..meh la..tolong arr aku yg tahap kritikal nih..
hehe..


*thanks to nataliedee.com

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home